Amintiri din Copilarie Ep. 4 – Dulciuri

Acesta este poate unul dintre cele mai delicate si frumose momente de care multi dintre noi isi aduc cu drag aminte si anume de dulciurile din copilarie, in cazul meu cele ale anilor ’80 – ’90 poate mai exact sfarsitul anilor ’80 si inceputul anilor ’90. Pe acea vreme nu existau atatea produse cate sunt astazi pe piata dar cu atat mai bine i-mi aduc aminte de cele putine si bune. Din pacate nu am gasit chiar toate produsele ci doar o parte din ele.

 

Vezi si Amintiri din Epoca de Aur Ep. 37 – Ambalaje Ciocolata

 

27 de gânduri despre &8222;Amintiri din Copilarie Ep. 4 – Dulciuri&8221;

  1. vai ce buna era guma Turbo! am gasit anii trecuti guma Turbo in Turcia, dar nu era buna (fara gust si dupa 1 minut se intarea de nu o mai puteai mesteca)

    1. Uite eu de pe atunci nu am mai mancat guma Turbo dar am un magazin turcesc in apropiere care mai vine deci o sa o testez si eu sa vad cu cat de diferita este. Dar ai dreptate pe vremuri era o guma super, dulce si aromata.

  2. eu imi amintesc de inghetata vafa si inghetata fram(era ambalata ca un pachet de unt)din anii mei de copilarie!sincer nici o inghetata de acum nu mi se pare atat de buna!plus mentosane si ciocolata cipiripi adusa de la sarbi!!!

    1. in circumvalatiunii pe gh.lazar era fabrica de lapte. eram copii si mai saream gardul. n-am sa uit niciodata acel miros puternic de vanilie la inghetata. in afara de cipiripi mai erau si napolitanele sarbesti. extraordinare. si alunele unguresti in zahar. duna kavics.

  3. sigur ati gresit ani. 90% din pozele aratate sun dupa ani 90.trebuia sa puneti biscuiti care-ii gaseai pe tote drumurile la fel eugenia sisa nu mai vb de glucoza,si nu in ultimul ran acele stixuri groase cat degetul cam astea erau intre ani 80 si 90

    1. Nu a gresit nimeni nimic, aici este vorba de amintirile noastre din copilarie de dinainte si dupa perioada comunista, unu la mana. Doi la mana, sticksurile nu sunt dulciuri. Deci inainte de a face supozitii si a acuza te rog sa citesti mai bine. Daca am scris ceva gresit, noi rectificam cu placere insa doar unde este cazul, in cazul de fata mai degraba ai inteles tu ceva gresit legat de acest post, respectiv blog. Sticksurile acelea le gasesti pe postul „Etichete si Ambalaje” .

      1. Raspuns gresit…ai gresit total ce ai scris…esti agresiv in vorbe …degeaba sari aiurea

      2. Daca nu sti sa contribui cu ceva util atunci nu te baga in seama. Este site-ul meu si nu cred ca tu esti in masura sa imi spui ca am gresit mai ales cand critici in lipsa argumentelor. Plus ca esti cam 5 ani in intarziere in legatura cu discuta purtata atunci pe forum. Numai bine.

  4. imi aduc aminte prin anii 80 de mentosanele pe care le cumparam cu 0.80 bani de la cofetarie la fel si despre bomboanele CIP hahaha!!! iar despre faimoasa EUGENIE , care era denimita so cea mai ieftina femeie hahaha!!!

    1. Ai aflat?eu de fapt de aia am ajuns pe acest site….bafta daca gasesti ceva asemănător te rog sa.mi zici si mie…..multam

  5. mai tot timpul cand ieseam afara la joaca, trageam o fuga pe la cofetarie…ori bomboane la kg,puse intr-un cornet de hartie…lipite intre ele… ori inghetata.Mai vedeam si prajiturile cu glazura aia tare (cine stie de cand erau….), care erau totusi bune, dupa cate imi aduc aminte …Gumele erau totusi…ceva deosebit! Mai ales alea in forma de tigari, cred ca aveau desene animate pe cutie, cu Donald…ne faceam ca fumam ….

  6. isi aduce cineva aminte de o ciocolata in ambalaj rosu si avea desenat un caine care tinea in mana o ciocolata din care era muscat un colt? incerc sa gasesc o imagine un nume ceva.

  7. Care sunt din timisoara , sa nu uite de guma tin tina ,bubble gum ,euro crem , ciocolata candia ambasador cu aroma de cafea ,inghetata in foi de napolitana

  8. Buna ziua. Caut „dulciurile copilariei” noastre pentru nunta surorii mele si a viitorului cumnat. Va rog sa ma informati daca stiti pe unde pot sa gasesc. Daca nu se poate pe site, eventual pe mail giorgiana.toth@yahoo.com sau facebook Giorgiana Toth Rus. Va multumesc!

  9. Eu imi aduc aminte de halvita…nu era nuga.era cv moale k o spuma si pusa intre 2 foi napolitan triunghiulare.as da orice sa mai mananc macar 1 inca o data.si mai era sibudinca Laura.arata k o inghetata vafe doar k era budinca.din pacate nu mai e nimic din ce a fost:(

  10. Era o guma deosebit de acra cand o puneai pe limba, dar ii curgea din interior un lichid dulce precum mierea. Stie cineva cum se mai numeste ?

Lasă un comentariu