Amintiri din Copilarie Ep. 22 – Surprize de Guma

Vezi si Amintiri din Copilarie Ep. 11 – Surprize & Colectie

5 gânduri despre &8222;Amintiri din Copilarie Ep. 22 – Surprize de Guma&8221;

    1. O parte dintre poze apartin lui „crispy” , celalta parte a fost preluata de pe un site second hand iar 2-3 poze sunt preluate de pe forumul fiat.3x.ro. Nu am preluat absolut nimic de pe Blogul „gumpapers” altfel am fi mentionat sursa. Insa Blogul tau se afla oricum de multa vreme la noi pe Blogroll. Site-ul de second hand nu il mentionam pt a nu se crede ca facem reclama sau ca am avea vre-un parteneriat cu un site comercial. In caz ca cineva ne trimite poze si mentine ca sunt ale lui, sau le urca pe site-uri second hand noi nu putem verifica daca acestea nu a preluate cumva pozele din alta parte. Iti recomand sa-ti faci o stampila gen watermark si sa pui pe fiecare poza, astfel vei putea sti cine a preluat poza ta. Daca doresti sa afisam sursa blogului tau tre sa ne spui care poza exact ar fi a ta.

  1. nu ma deranjeaza cand cineva preia de la mine si specifica sursa.
    Unele poze sunt de pe okazii, insa chiar daca sunt luate de la mai multi useri, in realitate ele sunt in colectia mea, mi le-am recunoscut.Majoritatea surprizelor din acele poze sunt prezente fizic in colectia mea asta vroiam sa spun, cautam sa cumpar ceva palpabil.
    Unele sunt rare si as fi dispus sa fac o oferta consitenta.
    Pe crispy il stiu, el insa nu vinde ce ma intereseaza.

Lasă un comentariu