Amintiri din Epoca de Aur Ep. 37 – Ambalaje Ciocolata

13 gânduri despre &8222;Amintiri din Epoca de Aur Ep. 37 – Ambalaje Ciocolata&8221;

  1. Ambasador si Anca imi placeau cel mai mult. Mai era una, Terra, tabla mai mica si cu gust de lapte si crocant care imi placea. Dintre cele actuale, cred ca singura care mie mi se pare asemanatoare la gust, este Primola de lapte.

  2. Ah era sa uit, care va mai amintiti de ciocolata Vinga din anii ’70 ? Erau praline umplute cu o crema de vanilie extraordinara, intr-o cutiuta alba, cam de marimea unei table de ciocolata. Acea aroma n-am mai regasit-o niciunde. Se spune ca era o reteta secreta si cel care a inventat-o a luat-o cu el in mormant.

  3. Mie unul cea mai pregnanta care mi-a ramas in minte ca amabalaj nu ca gust e cea de craciun cu mosh gerila cu manusile albastre. Aia nu lipsea de sub pomul de iarna cum nu lipsea nici cartoful infipt in radacinal bradului. 😀 😀

  4. Va aduceti aminte (inceputul anilor 80 ) de o ciocolata mica, avea pe ambalaj ( cred ca verde) un bradut – era delicioasa – preferata mea. Nu reusesc sa gasesc nici o imagine cu ea , nu stiu cum se numea , poate chiar ciocolata Bradut – nu sunt sigura. Oare se mai gaseste ???

  5. isi mai aduce aminte cineva de bomboanele cubaneze si ciocolatele mici cu pesti pe ea?ce bune mai erau.Sticksurile pufuletii de ciocolata grisine inghetata Doina Amintiri placute

  6. Poate stie cineva… in ’89 – ’90 pe langa bomboanele cubaneze si curmale/smochine se importa o ciocolata, cred ca frantuzeasca, Prince d’Or. Va suna cunoscut?

Lasă un comentariu