Amintiri din Copilarie Ep. 6 – Jocuri si Jucarii (Partea 1)

Cam acestea erau jucariile si jocurile pe care le aveam pe vremuri atunci cand copii nu stateau toata ziua pe calculator. Cu siguranta ca acestea nu sunt toate ci doar o parte din ele. Cele care lipsesc ori nu se mai gasesc ori nu au putut fi fotografiate. Urmareste si episioadele urmatoare din seria „Jucarii din Trecut” accesand categoria nostalgii urbane. Vizionare placuta.

PS: Mai multe poze gasiti si pe Site-ul Muzeul Copiilor.

Vezi si Jocuri & Jucarii Ep 15
Vezi si Jocuri & Jucarii Ep 14
Vezi si Jocuri & Jucarii Ep 13
Vezi si Jocuri & Jucarii Ep 12
Vezi si Jocuri si Jucarii Ep 11
Vezi si Jocuri si Jucarii Ep 10
Vezi si Jocuri si Jucarii Ep 9
Vezi si Jocuri si Jucarii Ep 8
Vezi si Jocuri si Jucarii Ep 7
Vezi si Jocuri si Jucarii Ep 6
Vezi si Jocuri si Jucarii Ep 5
Vezi si Jocuri si Jucarii Ep 4
Vezi si Jocuri si Jucarii Ep 3
Vezi si Jocuri si Jucarii Ep 2

11 gânduri despre &8222;Amintiri din Copilarie Ep. 6 – Jocuri si Jucarii (Partea 1)&8221;

  1. Existau si niste machete de avioane militare, cred ca erau poloneze. Se montau -lipeau si se puneau abtibilduri. Earu kaki. Avergura aripilor era cam de 10-12 cm. Si le mai aminteste cineva ?

  2. Donald-ul romanesc l-am regasit acum cativa ani la un talcioc din Frankfurt. Vanzatoare era o scorpie care se facea ca nu mai stie romaneste dar vorbea germana oribil. A cerut 40 Euro pe el. Daca spunea 20 , cred ca l-as fi luat.

  3. Pingback: Anonim
  4. Da, trusele pt doctori!…
    O trusa de doctor am primit intr-un an de la Mos Gerila, pe cand aveam vreo 10ani; am ramas foarte dezamagita de stetoscop pt ca nu se auzea nimic la el; m-am si gandit atunci: „unu de-adevaratelea e mai interesant!”; l-am pierdut repede si am uitat repede de trusa aia.
    Dupa ce am luat la medicina, intr-o zi le-am zis parintilor: „trebuie sa-mi cumpar un stetoscop! (atunci mi-am adus de dezamagirea din copilarie) DAR UNUL BUN!”.. si acum, dupa 12 ani, am acelasi stetoscop din facultate..

  5. Buna,
    Foarte interesant colectioa ta, m-ar interesa si pe mine dac aai scanate jocurile de carti, si mi le-ai putea trimite.
    Multumesc anticipat

    1. Salut, nu, din pacate nu sunt in posesia obiectelor. Pozele provin din mai multe surse (vezi descriere sub poza sau la LINKuri „Jucarii Plastic Tabla 3XForum.ro”). Numai bine..

  6. Cine este pasionat de radiotehnica si este nostalgic dupa un kit de asamblat radioreceptor miniatura pe UM tip superheterodina sa scrie la incubus62 arond yahoo punct com. Am doua complete: unul cu 7 tranzistoare ,celalalt cu 8 tranzistoare la pret de 150 lei per bucata.

Lasă un comentariu